Więc zrobiłeś to.
Jesteś gotowy, aby zająć się marketingiem mobilnym, prawda? Cóż, teraz jest idealny czas. Prawdopodobnie masz wiele pytań, jak zacząć i co robić, ale nie martw się, ten artykuł Cię omówi. Poniżej znajduje się kilka wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć realizację Twoich aspiracji związanych z marketingiem mobilnym.Unikaj skrótów tekstowych. Kiedy skracasz swoje wiadomości za pomocą rozmowy na czacie, sprawiasz, że Ty i Twój biznes wydajesz się mniej profesjonalny i wiarygodny. Poświęć trochę czasu na przeliterowanie wszystkiego, aby upewnić się, że Twoje wiadomości są dobrze zrozumiane i że spotykasz się z nimi w profesjonalny i uprzejmy sposób.Trzymaj się z dala od caps locka, chyba że wzywasz do działania. Używanie caps locka w dowolnym innym momencie wiadomości może sprawić wrażenie, że na kogoś krzyczysz, a nikt nie lubi, gdy ktoś na niego krzyczy. Zachowaj uprzejmość i spokój, używając tylko Caps Lock, jeśli to konieczne.Zważ swoją konkurencję. Poproś członka rodziny lub przyjaciela, aby zarejestrował się w mobilnej subskrypcji konkurencji. Dzięki temu uzyskasz wgląd w to, jak działa ich program, i dowiesz się, co możesz zrobić, aby je przewyższyć. Zrobienie tego przed faktycznym rozpoczęciem kampanii da ci silną przewagę.Upewnij się, że Twoje wiadomości są kierowane zgodnie z ich przeznaczeniem w marketingu mobilnym. Nie będzie tu miejsca na bezsensowne słowa.
Jeśli klient nie potrafi zrozumieć Twojego przekazu w kilku słowach, to w ogóle nie warto się z nim kontaktować.
Musisz jasno określić swój cel.Słuchaj swoich klientów w mobilnej kampanii marketingowej, aby zawsze lepiej im służyć. Jeśli założysz, że wiesz, czego chcą Twoi klienci, zrobisz z siebie poważną sprawę. Zamiast zakładać, wysłuchaj ich potrzeb, a następnie pracuj ze świadomego punktu widzenia.Każdy rodzaj platformy mobilnej, zwłaszcza samodzielny, powinien mieć dostępną bazę macierzystą, aby zagwarantować sukces. Twoje strategie związane z marketingiem mobilnym powinny koncentrować się na przyciąganiu i utrzymywaniu ludzi w Twojej bazie. Twoja firma nie powinna opierać się wyłącznie na platformie mobilnej.Przetestuj swoje strony docelowe, aby zobaczyć, który z nich działa lepiej. To świetna taktyka do wykorzystania w mobilnej kampanii marketingowej, ponieważ pozwala szybko umieścić lepszy materiał. Tworząc dwie unikalne strony docelowe, a następnie korzystając z narzędzi HubSpot, możesz przeprowadzić test podziału A/B i dowiedzieć się, na którą stronę wybrać.Od razu zidentyfikuj, czym jest Twoja marka i kim jesteś. Ludzie zwykle pamiętają pierwszą i ostatnią rzecz, którą słyszą. Na pierwszym miejscu będziesz chciał nazwać swoją markę, a produkt na końcu. Trzymaj środek krótki i bezpośrednio na temat, ponieważ ludzie nie będą spędzać dużo czasu na oglądaniu reklamy.Zaoferuj swoim klientom zajmującym się marketingiem mobilnym odrobinę czerwonego dywanu, aby poczuli się wyjątkowo. Jeśli to zrobisz, będą rozpowszechniać o Tobie dobre słowo! Najskuteczniejszą miarą każdej kampanii jest sprzedaż, a zapewnienie klientom mobilnym unikalnych rabatów zachęci ich do zakupów i wykładniczo promuje Twoją pozytywną reputację!Pamiętaj, że marketing mobilny ma na celu zatrzymanie Twoich obecnych klientów, a nie pozyskiwanie nowych. Obecni klienci znają Twój produkt i są znacznie bardziej otwarci na otrzymywanie od Ciebie tekstów i ufają Twojej witrynie. Nowi klienci prawdopodobnie znajdą Cię na zwykłym komputerze, ale zapisanie się na SMS-y nie zajmie im dużo czasu.Teraz jesteś znacznie lepiej przygotowany, jeśli chodzi o marketing mobilny. Myślałeś, że jesteś gotowy wcześniej, spójrz na siebie teraz! Mamy nadzieję, że dostarczone wskazówki dostarczyły Ci wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć tworzenie planu marketingu mobilnego, dzięki czemu możesz rozpocząć marketing jak profesjonalista.