Twoja kampania e-mail marketingowa będzie najskuteczniejsza, jeśli skierujesz każdą wiadomość do różnych grup.
Skupiając się na konkretnych potrzebach grupy klientów, Twój przekaz będzie bardziej zwięzły i przyniesie lepsze efekty. Wskazówki zawarte w tym artykule pomogą Ci stworzyć kampanię e-mail marketingową dopasowaną do potrzeb Twoich klientów.Dostarczaj ekskluzywne treści w swoich e-mailach marketingowych. Dostarczając osobom z Twojej listy mailingowej informacje niedostępne w Twojej witrynie, Twoi klienci z większym prawdopodobieństwem przeczytają każdą wiadomość i zaczną na nią czekać. Twoi klienci poczują się wyjątkowi i docenieni, gdy otrzymają odpowiednie informacje w Twoich e-mailach.Aby klienci byli zachwyceni otrzymywaniem e-maili, rozdawaj nagrody za pośrednictwem biuletynu. To sprawi, że Twoi klienci będą chcieli polecać swoich znajomych. W rzeczywistości programy polecające to świetne sposoby na powiększanie bazy e-maili w tym samym czasie, kiedy powiększasz bazę klientów.Kiedy budujesz skuteczną kampanię e-mail marketingową, musisz mieć odpowiednie formularze rejestracyjne na stronie internetowej swojej firmy. Upewnij się, że masz je na każdej stronie, a także upewnij się, że znajdują się we właściwych miejscach na stronach Twojej witryny. Jest to klucz do zarejestrowania klientów.Oprócz korzystania z marketingu e-mailowego, włącz marketing SMS do swojej kampanii. Poproś klientów, aby zarejestrowali się w opcji SMS i wysyłali im wiadomości tekstowe, gdy są w drodze. Kiedy te dwie metody są używane razem, masz większą szansę na pozyskanie większej liczby klientów do zarejestrowania się w Twoim produkcie.Dostosuj swoje e-maile i strony docelowe dla użytkowników mobilnych i tych korzystających z komputerów stacjonarnych. Pamiętaj, że smartfony mają małe ekrany, które mogą nie być kompatybilne ze sposobem formatowania wiadomości e-mail.
Przytnij szerokość, aby Twoje e-maile mogły być czytane przez użytkowników bez konieczności zmiany ich rozmiaru.Zbudowanie własnej listy e-mailowej do e-mail marketingu jest znacznie bardziej efektywne niż kupowanie listy lub nabywanie usług firmy marketingowej, która ma własne listy.
Powodem tego jest to, że każdy, kto poda swój adres e-mail jako część Twojej listy, jest zainteresowany usługami lub produktami, które masz do zaoferowania. Osoby te są znacznie bardziej skłonne do otrzymywania wiadomości e-mail.Diamenty mogą być na zawsze, ale pozwolenie nie. Nawet po uzyskaniu pozwolenia subskrybenta odnów je jakoś po około dziewięciu miesiącach, ponieważ jest to typowa data wygaśnięcia udzielonych uprawnień. Nie tylko potencjalni klienci poczują się szanowani przez twoje grzeczne zachowanie, ale szybko zidentyfikujesz, kto naprawdę jest zainteresowany twoim materiałem.Kiedy przechodzisz przez proces rejestracji, powinieneś zdobyć nazwy swoich klientów. Jest to dobre, ponieważ wysyłając e-maile, możesz je do nich zaadresować, co nadaje rzeczom bardziej osobisty charakter. To osobiste połączenie pomaga odbiorcom czuć się widocznymi, a nie tylko jednym z tłumu osób, które otrzymują masową wiadomość e-mail. To sprawi, że będą bardziej zainteresowani Twoimi e-mailami.Określ oczekiwania wobec odbiorców, którzy zarejestrują się w Twojej kampanii e-mailowej. Po zarejestrowaniu powinni otrzymać natychmiastowy e-mail z potwierdzeniem, który podkreśla, co mogą otrzymać po zarejestrowaniu się. Może to pomóc w budowaniu świetnych relacji z klientami i uniknąć skarg ze strony odbiorców, którzy nie są świadomi tego, co otrzymują.Aby kampania marketingowa zakończyła się sukcesem, musisz podzielić bazę klientów na grupy składające się z podobnych pragnień i potrzeb. Dając klientom to, czego szukają, potraktują przekaz poważnie i będą działać zgodnie z nim. Skorzystaj z tych wskazówek i wskazówek w następnej wiadomości e-mail do klientów.