Nie masz dość wyrywania włosów, próbując odkryć magię marketingu artykułów? Jeśli tak, jesteś częścią dużej populacji, która musi po prostu przyjrzeć się bliżej zasobom, które są dostarczane, i dowiedzieć się więcej o tajnikach marketingu artykułu w całym procesie.
Zacznij od tych wskazówek, aby mieć dobry pomysł na to wszystko.Marketing artykułu jest ważnym elementem każdej udanej internetowej kampanii marketingowej. Gdy przesyłasz artykuły do ??bezpłatnych katalogów artykułów, możesz dołączyć link do swojej witryny w polu zasobów autora na dole artykułu. To nie tylko przyciąga nowych klientów do Twojej witryny, ale także poprawia rankingi w wyszukiwarkach, zwiększając liczbę linków zwrotnych do Twojej witryny.Nie pisz posta na blogu, a potem odejdź. Czasami rozmowy, które mogą mieć miejsce w komentarzach do posta, mogą zarobić więcej pieniędzy niż główna treść. Czytelnicy znacznie częściej wracają do witryny, w której mogą porozmawiać z dostawcą treści. Zbudujesz zaufanie i powrócisz do nas.Upewnij się, że używasz linków zwrotnych. Twórz linki zwrotne do własnych treści na stronach witryny. Dobrym przykładem linków zwrotnych jest posiadanie archiwum artykułów lub powiązanych linków do innych stron w Twojej witrynie. Uważaj, aby nie umieszczać zbyt wielu tych linków, ponieważ zaśmiecają one Twoje strony. Więcej linków na Twoich stronach oznacza, że ??w wyszukiwarkach pojawi się więcej linków.Krótkie i proste jest najlepsze, jeśli chodzi o marketing artykułu. Świat pisania dla Internetu to inna bestia niż pisanie dla czasopisma lub gazety. Zachowaj konwersację artykułów i pozbądź się niepotrzebnych informacji. Im łatwiej jest czytelnikowi zrozumieć, co mówisz, tym większe prawdopodobieństwo, że będzie kontynuować czytanie.Jeśli Twój artykuł jest już zawarty na Twojej stronie internetowej, nie przesyłaj go do katalogów artykułów. Wiele wyszukiwarek ma reguły dotyczące zduplikowanych treści i nie chcesz, aby Twój artykuł został usunięty, ponieważ umieściłeś go w wielu miejscach.
Zamiast tego przepisz artykuł od nowa (program do obracania treścią może być naprawdę pomocny) i prześlij przepisany artykuł do katalogów.Zbadaj temat, o którym chcesz napisać, zanim zaczniesz.
Im lepiej poinformujesz Cię z wyprzedzeniem, tym lepiej zabrzmi Twój artykuł. Będziesz mógł wykazać się swoją wiedzą, a pisanie artykułów będzie łatwym przedsięwzięciem. Czytelnicy preferują treści inteligentne i łatwe do odczytania.W przypadku kampanii marketingowych zawierających blog, zachęcanie blogerów gościnnych może zwiększyć ruch. Zapraszając szanowanego blogera do publikowania na swoich blogach, doświadczeni marketerzy artykułów mogą przyciągnąć nowych czytelników i zwiększyć ich ogólną widoczność. Blogowanie dla gości działa najlepiej, gdy zarówno gość, jak i gospodarz mają reputację dostarczania pomocnych, godnych zaufania artykułów.Postaraj się podkreślić problem i zaproponuj rozwiązanie w każdym pisanym artykule. Jeśli szczegółowo opiszesz problem, z którym borykają się czytelnicy, a następnie zaoferujesz im rozwiązanie, możesz znacznie zwiększyć liczbę potencjalnych klientów generowanych przez artykuł. Przydatny artykuł spowoduje również, że więcej odwiedzających będzie linkować do artykułu.Po zakończeniu artykułu umieść pole zasobów na końcu strony, zachęcając czytelników do zaangażowania się. Upewnij się, że dołączasz link do strony internetowej swojej firmy. Wygeneruje to aktywność i, miejmy nadzieję, przychody dla Twojej firmy i zwiększy świadomość tego, kim jesteś i co robisz.Te wskazówki dotyczące marketingu artykułów mogą być doskonałym źródłem przezwyciężenia niepokoju i niezrozumienia marketingu artykułów i tego, jak to działa. Korzystając z tej techniki marketingowej, można uzyskać wspaniałe i bardzo opłacalne wyniki, ale musisz być gotowy, aby dowiedzieć się wszystkiego, co możesz o jej działaniu.