Dlaczego kierowanie do odbiorców ma znaczenie w e-mail marketingu

Dlaczego kierowanie do odbiorców ma znaczenie w e-mail marketingu

Ile czasu minęło od ostatniego sprawdzania poczty e-mail? Większość ludzi przegląda swoje konta e-mail co najmniej dwa razy dziennie.

Jeśli jesteś właścicielem firmy, poczta e-mail może być wysoce niezawodnym sposobem nawiązywania kontaktu i utrzymywania komunikacji z idealnymi klientami. Aby dowiedzieć się, jak rozpocząć e-mail marketing, czytaj dalej.Wysyłaj e-maile marketingowe tylko do osób, które o nie poprosiły. Jeśli materiały marketingowe zostaną wysłane do osób, które o nie nie poprosiły, mogą one oznaczyć te wiadomości jako spam. To nie tylko szkodzi Twojej reputacji, ale dostawcy usług internetowych mogą w końcu zablokować Twoje e-maile, jeśli wiele osób narzeka na Twoje niechciane wiadomości e-mail.Przed użyciem e-mail marketingu utwórz testową wiadomość e-mail i wyślij ją do znajomego lub członka rodziny. Twoja ukochana osoba może zobaczyć, jak wygląda wiadomość e-mail i przekazać Ci swoją opinię. W ten sposób, jeśli zajdzie potrzeba wprowadzenia jakichkolwiek zmian, możesz to zrobić przed wysłaniem e-maili do klientów.Skontaktuj się z kontaktami, które spotykasz na targach. Zbieraj numery telefonów osób, które zatrzymają się przy Twoim stole i zadzwoń do nich w ciągu kilku tygodni od ich spotkania. Skorzystaj z kolejnej rozmowy, aby skontaktować się ze swoim kontaktem i zapytać go, czy chciałby otrzymywać Twój biuletyn marketingowy e-mailem.Zanim umieścisz kogoś na swojej e-mailowej liście marketingowej, musisz mieć jej zgodę. Jeśli nie masz ich zgody, będziesz odpowiedzialny za wysyłanie spamu i będzie wiele skarg. Twój dostawca poczty e-mail może nawet rozwiązać Twoje konto, jeśli dowie się, co robisz. Zapobiegaj temu, prosząc ludzi, aby zapisali się na Twoją listę.Kiedy poprosisz ludzi o wyrażenie zgody, poinformuj ich, czego mogą się spodziewać. Powiedz im, co będziesz wysyłać i jak często to wysyłasz. Dlaczego kierowanie do odbiorców ma znaczenie w e-mail marketingu

Ludzie chętniej się zarejestrują, jeśli będą wiedzieć, że nie będziesz zalewać ich skrzynek odbiorczych rozwlekłymi e-mailami, których nie mają zamiaru czytać.Bądź wytrwały w swoich wiadomościach e-mail marketingowych.

Może zająć nawet dwadzieścia e-maili do jednego potencjalnego klienta, zanim rutynowo przyciągniesz jego uwagę. Spróbuj opowiedzieć dobrą historię poprzez swoje wiadomości. Zaangażuj ich kilkoma wiadomościami i pozwól im rozwinąć się w serii. Dobrym sposobem na to jest prowadzenie konkursów, które trwają kilka tygodni.Twórz e-maile zawierające świetną treść. Przekazuj ludziom przydatne informacje i nie marnuj czasu tylko na sprzedawanie im rzeczy. Zapewnij swoim czytelnikom specjalne treści, których nie mogą znaleźć w Twojej zwykłej witrynie. Umieść kilka ofert w wiadomościach e-mail, które pozwolą im zaoszczędzić pieniądze na produktach lub usługach. Pamiętaj, aby wysyłać e-maile nawet wtedy, gdy niczego nie sprzedajesz, na przykład w święta.Przygotuj się na odpowiadanie na e-maile, jeśli Twój e-mail marketing jest prowadzony prawidłowo. Jeśli odpowiedź zajmie Ci zbyt dużo czasu, możesz przegapić kilka okazji. Jeśli dostarczasz dobre treści, które są bezpłatne, przygotuj się na otrzymanie odpowiedzi od odbiorców. Musisz być przygotowany i dostępny tak bardzo, jak tylko możesz.Najlepszym sposobem na uniknięcie wysyłania spamerskich wiadomości e-mail jest samodzielne studiowanie wiadomości spamowych. Uzyskaj bezpłatny adres e-mail, opublikuj swój nowy adres e-mail w różnych miejscach w Internecie, a już niedługo Twoja skrzynka pocztowa zapełni się spamem. Przyjrzyj się wspólnym cechom tych wiadomości spamowych i upewnij się, że nie stosujesz podobnych taktyk do własnego marketingu. Podejmowanie działań mających na celu powstrzymanie Cię przed spamerami może zwiększyć wiarygodność Twojej marki.Marketing za pośrednictwem poczty e-mail to skuteczny sposób informowania klientów i klientów o Twojej firmie. Możesz sam doświadczyć korzyści płynących z dobrej kampanii e-mail marketingowej, wypróbowując niektóre porady zawarte w tym artykule. Możesz łatwo dotrzeć do milionów klientów za pośrednictwem e-maili.